دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

شکی نیست که اعضا و داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر،سرمایه های اصلی و بی بدیل ما هستند در حوزه مسئولیت های اجتماعی،در حوزه ارائه خدمات سلامت،ارائه خدمات اجتماعی و خدمات امدادی،بیشترین حساب را روی اثرگذاری این نیروها باز می کنیم.

در واقع اصلی ترین مهره های اجرای سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعضا داوطلبان آن است که با اصلی فعالیتهای انسانه دوستانه بر دوش آنهاست اعضا داوطلبان بدون چشمداشت مالی برای پیشبرد مقاصد انسان دوستانه حاضر می شوند از آسایش خود بگذرند تا فردی نیازمنددر آسایش باشد.

هرگاه مشکل و بحران اجتماعی پدیدار می شود یا در مانده ای به کمک نساز داشته باشد این اعضا وداوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که با نیروی عشق و انسانیت به کمک نیازمندان می شتابند.

همچنین این اعضا و داوطلبان هستند که به عنوان حلقه واسط دریافت خدمات عمل می کنند و افراد مختلف را از خدمات مختلف جمعیت هلال احمر بهره مند می سازند.

در این زمینه همواره تلاش ما بر این بوده که سطح کیفی ارائه خدمات داوطلبان به مردم  را ارتقا بدهیم یعنی علاوه بر اینکه تلاش می کنیم که اعضا و داوطلبان خدمات بیشتری به نیازمندان ارائه کنند همزمان مصمم هستیم که سطح کیفی ارائه این خدمات هم قابل قبول و استاندارد باشد.

از سوی دیگر بهره گیری اراز آموزشهای جدید برای تقویت مهارت ها و افزایش توان اعضا وداوطلبان نیز زمینه ساز توسعه کیفی خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خواهد بود.

علاوه بر توسعه کیفی افزایش کمی تعداد اعضا و نیروهای داوطلب در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هم به طوری جدی مدنظر ماست و این برنامه مهم در سال94 اجرایی خواهد شد زیرا با افزایش کمی و کیفی توامان نیروهای انسانی کارآمد و دلسوز قادر خواهیم بود که اثرگذاری اقدامات اجتماعی امدادی حمایتی و رفاهی جمعیت هلال احمر را بالاتر ببریم.

همین افزایش سطح کمی و کیفی نیروهای انسانی در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نهایت به توسعه عدالت بیشتر منجر خواهد شد و سطح رفاهی نیازمندان و محرومان را ارتقا می بخشد.

 

منبع:هفته نامه پیام هلال




برچسب‌ها:
[ 17 / 3 / 1394برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1